Технічне та сервісне обслуговування

Технічне та сервісне обслуговування

ТОВ «Полтава Інтерм» (ТМ Тепла Хата) пропонує ремонт, сервісне та технічне обслуговування газових та твердопаливних котлів, газопроводів, котелень, теплогенераторних.

Кваліфіковані сервісні інженери та великий склад запасних частин гарантують якісний технічний супровід устаткування.
Регулярне сервісне обслуговування забезпечує правильну та безпечну роботу обладнання протягом усього терміну служби.

Технічне обслуговування полягає у періодичній перевірці автоматики безпеки та щільності газопроводів і гарантує безпечну роботу обладнання.

Оптимальним рішенням для ефективної роботи системи є сервісний договір. Ми пропонуємо широкий вибір стандартних сервісних договорів та готові запропонувати індивідуальні умови обслуговування, згідно Ваших побажань.

Опалювальний котел в середньому працює 6–8 годин на добу для задоволення потреб користувача.
Для підтримання працездатності теплотехнічного обладнання необхідно проводити щорічне сервісне обслуговування (рекомендоване виробниками опалювального обладнання).

Оптимальним рішенням, яке дозволяє бути впевненим в якісному, своєчасному, висококваліфікованому обслуговуванні та швидкій ліквідації несправностей — є укладання сервісного договору.

Згідно статистики, основними причинами виходу обладнання з ладу є:

брак з вини виробника (менше 1%)
помилки при проектуванні (до 4%)
помилки під час монтажу (до 10%)
неправильні дії користувача при експлуатації установки (до 20%)
порушення умов експлуатації опалювального обладнання та ігнорування рекомендацій заводу-виробника, щодо проведення СТО (сервісне технічне обслуговування) — до 65%.
Таким чином, регулярне сервісне та технічне обслуговування є необхідною умовою для ефективної та безпечної експлуатації обладнання.

Для фізичних осіб:

Сервісний договір “Стандарт” (разове технічне обслуговування)

діагностика обладнання,
очищення камери згорання від забруднення,
очищення пальників,
регулювання газової арматури,
перевірка гідравлічних та газових з’єднань на герметичність,
перевірка функціонування датчиків систем безпеки та інше.

Сервісний договір “Комфорт” (укладається на опалювальний сезон або на рік)

проведення сервісного обслуговування перед початком опалювального періоду згідно з переліком регламентних робіт,
знижка 5% на замінені запчастини (гарантійний термін – 6 місяців з моменту заміни),
вартість робіт, при поточних викликах та заміні запчастин, входить в ціну договору (оплачуються тільки транспортні витрати),
виїзд сервісного інженера для усунення несправностей здійснюється впродовж 24 годин з моменту отримання заявки в опалювальний сезон та 48 годин в міжсезоння.

Сервісний договір “Подовжена гарантія”

проведення сервісного обслуговування перед початком опалювального періоду згідно з переліком регламентних робіт,
на час дії договору надається гарантія на обладнання,
вартість робіт, при поточних викликах та заміні запчастин, входить в ціну договору (оплачуються тільки транспортні витрати),
виїзд спеціаліста для усунення несправностей здійснюється на протязі 24 годин з моменту отримання заявки.

Для юридичних осіб:

Договір технічного обслуговування і ремонту споруд та об’єктів системи газопостачання промислових і сільськогосподарських підприємств, підприємств комунально-побутового обслуговування населення.

2 thoughts on “Технічне та сервісне обслуговування

  1. Приємно, коли ремонтну послугу, або ТО отримуєш від фахівця, якому постійно хочеться залишити на чай)
    Такі теплі відносини у мене склалися із “ТМ Тепла Хата”!
    Раджу спробувати і Вам!

  2. Потрібна була екстрена допомога з газовим котлом. Відгукнулися швидко, професійний підхід в усуненні проблеми дуже сподобався. Люди дійсно професіонали своєї справи. Дуже вдячний , всім рекомендую!!!

Розкажіть про свої враження або задайте запитання